INFORMACIONS i RECURSOS |
|||
|
|||
Biblioteques escolars: | Convocatòria extraordinària de Programes d’Innovació:
Programa araArt (modalitat A) per a ensenyaments d’infantil, primària i secundària i/o batxillerat. Fins el 31 de juliol |
Informes d’Avaluació: L’avaluació de l’expressió oral a quart d’ESO. Curs 2018-2019. |
Sub-direcció general Educació Inclusiva Direcció General de Currículum i Personalització Cicle de Webinars: eines d’investigació per a l’abordatge de les violències masclistes |
Programació : | ICE – UdL i MIE – Lleida organitzen:
Jornades Entreteixint experiències
|
El Benestar de l’Adolescent en Temps de Pandèmia. Eines i recursos per a reduir l’impacte de la covid-19 en la salut mental de l’adolescent. |
Federació sardanista de les comarques de LLeida Cursos d’ensenyament de sardanes per al curs 2020/2021 |
|
|||
Consell escolar de Catalunya | Infoescola, núm. 10
Juny 2020 Com podem acompanyar les emocions dels nostres fills i filles? |
Departament d’Educació Objectiu 2030
Recull dels 17 programes “Objectiu 2030”, sobre els Objectius Desenvolupament Sostenible |
Setmana i Premis bio per a l’alimentació ecològica Del 1 de juny al 24 de juliol Del 17 al 25 d’octubre de 2020 Setmana Bio a l’escola |
EL RETORN DE L’ALUMNAT I EL PROFESSORAT ALS CENTRES
Criteris i orientacions per al retorn als centres després del confinamentper la COVID-19 (maig de 2020)Aquest document elaborat pel CRETDIC ofereix diferents nivells de lectura: – Els ressaltats en negreta ofereixen una lectura ràpida de les recomanacions més rellevants (una mena de “guia ràpida” per ajudar a orientar l’acció i la reflexió) – El text complet, a més, aporta arguments per a fonamentar les actuacions o recomanacions proposades i per a potenciar la reflexió en els centres. – Els annexos, amplien algunes reflexions o ofereixen eines concretes per desenvolupar determinades recomanacions esmentades en el text. |