Informatiu Juny III

INFORMACIONS i RECURSOS

Biblioteques escolars:

Orientacions per a la reobertura

Convocatòria extraordinària de Programes d’Innovació:

Programa araArt (modalitat A) per a ensenyaments d’infantil, primària i secundària i/o batxillerat.

Fins el 31 de juliol

Consell Superior d’Avaluació

Informes d’Avaluació:

L’avaluació de l’expressió oral a quart d’ESO. Curs 2018-2019.

Sub-direcció general Educació Inclusiva

Direcció General de Currículum i Personalització

Cicle de Webinars: eines d’investigació per a l’abordatge de les violències masclistes

Programació :

47a Escola d’Estiu

ICE – UdLMIE – Lleida organitzen:

Jornades Entreteixint experiències

El Benestar de l’Adolescent en Temps de Pandèmia.

Eines i recursos per a reduir l’impacte de la covid-19 en la salut mental de l’adolescent.
Formació adreçada a professionals docents i orientadors d’Educació Secundària, Cicles Formatius, PFI i Batxillerat.

Federació sardanista de les comarques de LLeida

Saltem i Ballem

Cursos d’ensenyament de sardanes per al curs 2020/2021

Inscripcions

Díptic

Consell escolar de Catalunya

Recull d’articles sobre l’educació en temps de pandèmia

Infoescola, núm. 10

Juny 2020

Com podem acompanyar les emocions dels nostres fills i filles?

Departament d’Educació  Objectiu 2030

Recull dels 17 programes “Objectiu 2030”, sobre els Objectius Desenvolupament Sostenible

Setmana i Premis bio per a l’alimentació ecològica

Del 1 de juny al 24 de juliol

Premi escola

Del 17 al 25 d’octubre de 2020 Setmana Bio a l’escola

EL RETORN DE L’ALUMNAT I EL PROFESSORAT ALS CENTRES

Criteris i orientacions per al retorn als centres després del confinamentper la COVID-19 (maig de 2020)Aquest document elaborat pel CRETDIC ofereix diferents nivells de lectura:

– Els ressaltats en negreta ofereixen una lectura ràpida de les recomanacions més rellevants (una mena de “guia ràpida” per ajudar a orientar l’acció i la reflexió)

– El text complet, a més, aporta arguments per a fonamentar les actuacions o recomanacions proposades i per a potenciar la reflexió en els centres.

– Els annexos, amplien algunes reflexions o ofereixen eines concretes per desenvolupar determinades recomanacions esmentades en el text.