L’Exposició itinerant Efecte Troia, fem explotar el llenguatge arribarà a la Biblioteca Vilapicina i la Torre Llobeta

Des del Servei Educatiu de Nou Barris, juntament amb la Biblioteca Vilapicina i la Torre LLobeta, us compartim aquest projecte de foment de la lectura per a joves. Estem molt il·lusionades que pugui ser al nostre territori.

El programa Efecte Troia, amb la seva exposició Fem explotar el llenguatge, vol fomentar la lectura entre els més joves mostrant el poder de la paraula, la lectura i els llibres a través d’una exposició itinerant. És un projecte de Biblioteques de Barcelona i la Institució de les Lletres Catalanes, i forma part del programa d’Acció Lectora de Biblioteques de Barcelona.

És una manera original i atractiva per connectar amb el jovent i demostrar que llegir és molt més que llegir: que hi ha llibres rere la música que escoltem, que els llibres ens poden acompanyar en moments vitals fonamentals, que la gent que admirem té llibres que estima, i que la literatura és també una manera de canviar el món. Al peu de la notícia podreu trobar la Infografia i el Dossier adjunts.

Des del 26 de febrer fins el 18 d’abril, s’instal·larà l’exposició itinerant Efecte Troia a la Biblioteca Vilapicina i la Torre Llobeta i, per aquest motiuus convidem a participar amb el vostre alumnat de 4t d’ESO i de Batxillerat. Aquesta proposta didàctica associada a aquest projecte es concreta en:

a) Visita guiada a càrrec de la dinamitzadora Etna Miró (sota demanda a través d’aquest formulari que trobareu en aquest mateix correu).

b) Visita lliurea càrrec dels docents del centre educatiu. Per a aquesta modalitat també us demanem que ompliu aquest altre formulari.

c) Visita per al professorat responsable d’aquesta activitat, hem previst una sessió amb la dinamitzadora Etna Miró el dimecres 28 de febrer a les 17.00h al vestíbul de la Biblioteca Vilapicina i la Torre Llobeta. Per confirmar la vostra assistència, ompliu el següent formulari.

La data límit per a respondre els formularis és el DIJOUS 15 DE FEBRER.

Esperem que sigui del vostre interès i que siguin molts els alumnes que passin per la Biblioteca i coneguin l’ EfecteTroia!