Presentació de la maleta pedagògica: El circ a l’escola

Ahir 1 de febrer del 2024, a l’Ateneu de Nou Barris, vam presentar la maleta pedagògica de circomotricitat.

I us preguntareu, que és la circomotricitat?

Doncs és una activitat que combina procediments de la psicomotricitat relacional amb elements i tècniques de les arts del circ. Pretén estimular el desenvolupament global dels infants, a
més de generar un espai diferent dins l’escola per oferir un temps per gaudir conjuntament i conèixer-vos més.
Aquesta maleta vol plantejar una proposta inspiradora i estimulant tant per al centre educatiu, com per a vosaltres com a professionals. La idea és que, més enllà de convidar-vos a engegar un procés de circomotricitat, us apropieu d’aquells recursos que us semblin interessants i els transformeu i apliqueu com considereu oportú.

Si en voleu saber més us deixem aquest díptic per tal de que pugueu descarregar els materials pedagògics així com també si voleu fer la reserva dels materials.

A continuació una petita mostra del que vam poder gaudir ahir i del material que hi trobareu a la maleta.