FES FESTA! Rituals, cultures i religions del món

El Departament d’Educació, a través dels CRP, ha fet difusió a tots els centres d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, del material educatiu “Fes Festa”, que consta d’un llibre/guia per a l’alumne i un altre per al professor. És un recurs educatiu que acosta les principals festivitats religioses de les grans confessions als joves alumnes.

Estructura:

El material de consulta dedica un capítol a cada religió: budisme, cristianisme, fe bahà’í, hinduisme, islam, judaisme i sikhisme, a més d’un final sobre celebracions interreligioses i interconviccionals. La voluntat pedagògica d’aquesta obra és oferir eines bàsiques per capacitar l’alumnat a viure en un entorn de diversitat religiosa, cultural i moral.

També es pot trobar més informació en relació amb aquesta temàtica al recurs del web gencat.cat/afersreligiosos.