GUIA DE LECTURA DE NADAL 2020

Des del Seminari de Biblioteques escolars de Gràcia i amb col·laboració de la llibreria Casa Anita, us fem arribar la GUIA DE LECTURA DE NADAL 2020.

En aquesta guia trobareu lectures adreçades des de  l’etapa d’infantil fins a cicle superior de primària, així com propostes de lectures compartides.

Esperem que la gaudiu i compartiu

BON NADAL I MILLOR 2021!

Bibliomaletes curs 23-24

Lots de llibres temàtics: recordeu que si voleu un lot a mida, el podeu demanar a la vostra biblioteca més propera amb un mínim de temps d’antelació.

Pla de Formació de Zona 2020-2021

El període d’inscripció de l’oferta formativa del Departament d’Educació per aquest curs 2020-2021 romandrà obert del 14 al 27 de setembre. En aquest link trobareu les condicions generals d’inscripció.
A través dels següents enllaços accedireu a:

La consulta d’assignacions es podrà… Llegeix més»

Guia de Lectura “estiu 2020”

Us presentem la nova Guia de Lectura “estiu 2020” elaborada pel seminari de coordinació de Biblioteques Escolars de Gràcia. Hi trobareu recomanacions bibliogràfiques per a l’alumnat dels quatre cicles d’educació Infantil i Primària.

Es tracta d’una acurada tria de lectures, amb l’objectiu de promocionar la lectura dels nostres infants durant les vacances d’estiu.
Esperem que la gaudiu i que en feu difusió entre els docents i les famílies de la vostra escola.