Presentació de la catalogació del material històric

El dimarts dia 28 de març, durant la reunió general de les professionals del CREDA Pere Barnils, l’equip de professionals jubilats varen presentar-nos la catalogació del material històric que han realitzat durant els darrers cursos.
En Carles Llombart, la Rosa Mª Cañellas i la Marissa Vila han triat i catalogat el material que s’havia acumulat duran 200 anys d’història de l’educació del sord a Barcelona. Tot i que molt material s’ha perdut, el que queda ens demostra la feina realitzada durant dos segles, llavors, sense els implants coclears, i quasi sense cap amplificació auditiva, la feina que s’havia de realitzar per aconseguir que els alumnes sords es comuniquessin era titànica. Gràcies a tots tres per la feina i la presentació que ens heu fet!