Donem a conèixer als futurs mestres de la UB el nostre servei

Els dies 16 i 18 de febrer la Montserrat Anglarill, directora del CREDA, ha impartit una classe als alumnes de magisteri de l’UB. L’objectiu d’aquesta activitat, que ja fa 3 cursos que fem, és la de donar a conèixer el CREDA als alumnes de magisteri i futurs mestres. Volem que coneguin les necessitats dels alumnes amb pèrdua auditiva i les dels alumnes amb greus dificultats del llenguatge o de la parla, i, sobretot, fer-los coneixedors dels suports que el CREDA ofereix i de la importància que, un cop siguin mestres, té el treball en equip amb les logopedes que atenen els alumnes.
Agraïm a la ma Josep Jarque que ens hagi convidat.
De la mateixa manera i amb objectius compartits hem fet una xerrada de presentació del CREDA als alumnes del cicle formatiu d’audiologia protètica de l’Institut Castellarnau i als de Magisteri de Blanquerna.