Projecte PyrosLife

Reunió grup educatiu PyrosLife. Font : www.piroslife.cat
Reunió grup educatiu PyrosLife, 25 de gener 2016 a Sort. Font : www.piroslife.cat

El projecte Pyroslife és un projecte europeu que s’està duent a terme a Catalunya des de l’any 2014 i que té per objectiu general consolidar la població de l’espècie ós bru al Pirineu Central. Una de les accions del projecte és l’acció educativa que té el compromís de donar a conèixer als escolars de Catalunya, l’ecosistema pirinenc a través d’aquesta espècie tant emblemàtica com és l’ós bru.

El grup de treball educatiu està coordinat per la Universitat de Lleida i està treballant en la producció d’unes maletes pedagògiques que continguin material educatiu sobre aquesta espècie i l’hàbitat on viu. Els centres de recursos pedagògics del Pallars Sobirà, Pallars Jussà, Alta Ribagorça i Val d’Aran, el Camp d’Aprenentatge de les Valls d’Àneu i Entorn d’Aprenentatge de Tremp així com mestres voluntaris de les escoles del Pallars Sobirà i Pallars Jussà col·laboren en provar i consolidar aquests materials generats des de la Universitat de Lleida.

Més informació: notícia publicada al web oficial del projecte

Web del projecte Life