Gaudint sense barreres

Després de molts dies sense poder anar al Parc Nacional per la dificultat d’accés o l’alt risc d’allaus, avui hem pogut anar i gaudir altre vegada d’aquesta finestra espectacular! El relleu glacial, la fauna salvatge pirinenca i la vegetació d’alta muntanya són algun dels eixos centrals de l’activitat. Avui també ha estat un dia especial, ja que ens ha acompanyat l’Ivan, de l’empresa Terra Viva Activitats, fent possible que la mobilitat reduïda d’un dels nostres alumnes no sigui un impediment per poder fer l’activitat amb la resta de companys. D’aquesta  manera hem pogut fer un itinerari adaptat amb tots els alumnes de sisè de l’escola Les Eres de Creixell per dins del Parc Nacional.  Volem donar les gràcies també a la cadira que ens han facilitat a l’estació d’esquí de Tavascan que ens ha fet molt de servei i ens ha permès complir l’objectiu de fer l’activitat del Parc i l’activitat del Gerdar accessible per tothom!

Us deixem un enllaç amb una notícia que ha publicat el propi Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici fent referència a aquesta primera experiència tant enriquidora per tots!