Nous cursos de formació per a professors/es al CdA Vall de Boí

Per aquest nou any anem fortes: us hem preparat conjuntament amb el CRP de l’Alta Ribagorça 2 cursos de formació, recomanats tant per a professors/es de primària com de secundària. Esperem que siguin del vostre interès! Ja està obert el període d’inscripcions:

6141031614 El riu Noguera Ribagorçana: usos de l’aigua i transformació del paisatge (25 hores)

Curs que consta de tres sortides de camp, d’una jornada cadascun ( matí i tarda) i un treball posterior per aplicar a l’aula. Ens permetrà conèixer a fons la Noguera Ribagorçana a diferents punts de la seva conca hidrogràfica. Treballarem els trets paisatgístics de cadascun dels indrets visitats (geologia, geomorfologia, flora, fauna), els usos de l’aigua que s’hi han fet tradicionalment, i també els impactes i conflictes ambientals que s’han de gestionar en cadascun d’aquests paisatges. Cada sortida anirà acompanyada de propostes didàctiques aplicables in situ o a l’aula.

Calendari:

• Dissabte 27 d’abril: Centre d’interpretació de l’or de Balaguer i Sant Llorenç de Montgai.
  • Dissabte 11 de maig: Congost de Montrebei
  • Dissabte 25 de maig: Central hidroelèctrica de Moralets i Llauset.

Totes les sortides seran de dia sencer  (10:00h a 18:30h) i aniran sempre acompanyades d’un itinerari a peu.

Requisits de certificació: Assistència a les tres activitats programades i valoració positiva de les tasques encomanades

6141041614 L’experimentació a les classes de ciències (10 hores)

Formació adreçada a docents que volen actualitzar els coneixements experimentals i metodològics per fer treball de laboratori i que servirà per adquirir recursos pràctics per treballar de manera  experimental i amb recursos senzills conceptes de ciències (biologia, física, química, tecnologia) que sovint sol es treballen de manera teòrica. Es treballarà amb material casolà i de laboratori que es pot trobar als centres de Primària i Secundària i per tant, de fàcil aplicació amb l’alumnat dels centres.

Calendari:

• Sessió 1: dimarts 22/01/2019  de 17:00h a 19:00h
  • Sessió 2: dimecres 30/01/2019 de 17:00h a 19:00h
  • Sessió 3: dimarts 05/02/2019  de 17:00h a 19:00h

Lloc:
CdA Escola de Natura de la Vall de Boí
C/ del Riu, 6  Barruera (La Vall de Boí)

Requisits de certificació: Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials i la valoració positiva de les tasques planificades.

Inscripcions

Us podeu inscriure a través del portal XTEC: http://xtec.gencat.cat/ca/formacio/formacio-permanent-professorat/cercador-activitats/

Per a qualsevol dubte o consulta, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres o amb el CRP de l’Alta Ribagorça:

Cda Vall de Boi – c5900032@xtec.cat – 973694024

CRP de l’Alta Ribagorça – c5990110@xtec.cat  – 973690856

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *