|
dia |
Ed. primària |
ESO |
Batxillerat: proposta científica (biologia) |
Batxillerat: proposta científica (biologia i cc terra) |
Batxillerat: proposta cientificotecnològica |
3 dies |
1 |
Descobrim Barruera |
Hidrobiologia: introducció al funcionament dels ecosistemes fluvials |
Biomassa i producció, conceptes d’ecologia en ecosistemes forestals. |
Riscos geològics i impactes ambientals a la Vall de Boí: on ubiquem el nostre alberg? |
La biomassa com a font d’energia: fem el canvi? |
2 |
Anem a Aigüestortes |
Aigüestortes: un nou territori per a l’ós bru? |
L’estat ecològic de la Noguera de Tor |
L’estat ecològic de la Noguera de Tor |
La descàrrega dels rius pirinencs: mesura de cabals + L’estat ecològic de la Noguera de Tor (solament part química) |
3 |
El món de la truita |
Nobles, bèsties i arcs de mig punt: un viatge al romànic de la Vall de Boí |
Fotosíntesi i pigments fotosintètics: què, qui, com? |
Biomassa i producció, conceptes d’ecologia en ecosistemes forestals. |
SIG, mapes digitals
i gestió del medi natural |
|
dia |
Ed. primària |
ESO |
Batxillerat: proposta científica (biologia) |
Batxillerat: proposta científica (biologia i cc terra) |
Batxillerat: proposta cientificotecnològica |
4 dies |
1 |
Descobrim Barruera |
Cartografia, orientació i GPS |
Biomassa i producció, conceptes d’ecologia en ecosistemes forestals. |
SIG, mapes digitals
i gestió del medi natural |
SIG, mapes digitals
i gestió del medi natural |
2 |
El món de la truita + Pèl i ploma |
Hidrobiologia: introducció al funcionament dels ecosistemes fluvials + Pèl i ploma |
L’estat ecològic de la Noguera de Tor |
L’estat ecològic de la Noguera de Tor |
La descàrrega dels rius pirinencs: mesura de cabals + L’estat ecològic de la Noguera de Tor (solament part química) |
3 |
Anem a Aigüestortes |
Aigüestortes: un nou territori per a l’ós bru? |
Aigüestortes: un nou territori per a l’ós bru? |
Aigüestortes: un nou territori per a l’ós bru? |
Aigüestortes: un nou territori per a l’ós bru? |
4 |
Viatgem cap al romànic |
Nobles, bèsties i arcs de mig punt: un viatge al romànic de la Vall de Boí |
Fotosíntesi i pigments fotosintètics: què, qui, com? |
Riscos geològics i impactes ambientals a la Vall de Boí: on ubiquem el nostre alberg? |
La Central Hidroelèctrica de Caldes de Boí |
|
dia |
Ed. primària |
ESO |
Batxillerat: proposta científica (biologia) |
Batxillerat: proposta científica (biologia i cc terra) |
Batxillerat: proposta cientificotecnològica |
5 dies |
1 |
Descobrim Barruera |
Cartografia, orientació i GPS |
Biomassa i producció, conceptes d’ecologia en ecosistemes forestals. |
SIG, mapes digitals
i gestió del medi natural |
La biomassa com a font d’energia: fem el canvi? |
2 |
El món de la truita + Pèl i ploma (I) |
Hidrobiologia: introducció al funcionament dels ecosistemes fluvials |
L’estat ecològic de la Noguera de Tor |
L’estat ecològic de la Noguera de Tor |
La descàrrega dels rius pirinencs: mesura de cabals + L’estat ecològic de la Noguera de Tor (solament part química) |
3 |
Pèl i ploma (II) + El Salencar de Barruera |
Aigüestortes: un nou territori per a l’ós bru? |
Aigüestortes: un nou territori per a l’ós bru? |
Aigüestortes: un nou territori per a l’ós bru? |
Aigüestortes: un nou territori per a l’ós bru? |
4 |
Anem a Aigüestortes |
Pèl i ploma |
Fotosíntesi i pigments fotosintètics: què, qui, com? + Rapinyaires nocturns i micromamífers de la Vall de Boí (I) |
Riscos geològics i impactes ambientals a la Vall de Boí: on ubiquem el nostre alberg?+ Rapinyaires nocturns i micromamífers de la Vall de Boí (I) |
Laboratori d’energies sostenibles:
Cel·les DSSC,
la fotovoltaica del futur? |
5 |
Viatgem cap al romànic |
Nobles, bèsties i arcs de mig punt: un viatge al romànic de la Vall de Boí |
Rapinyaires nocturns i micromamífers de la Vall de Boí (II) |
Química i termalisme: les aigües mineromedicinals de Caldes de Boí |
La topografia: una eina per resoldre reptes d’enginyeria |