Qui som

Actualment al camp d’aprenentatge hi treballem tres professors: en César Colomer, l’Elvira Pérez i la Laia Roset. En César és enginyer de forests i la Laia i l’Elvira llicenciades en ciències ambientals. Ens fem càrrec de les activitats que organitzem per als grups que ens visiten i també de la gestió del centre.

Entenem que l’objectiu final del centre és el coneixement del medi natural, social i històric de la Vall de Boí, tot familiaritzant l’alumnat en l’àmbit de la investigació científica. Però també treballem per crear noves maneres de fer escola en un entorn natural com és el nostre. Ens esforcem per despertar en l’alumnat noves formes de treballar, per assolir la màxima participació de l’alumnat en el procés d’aprenentatge i per a preparar-lo pels estudis posteriors i per al món laboral. Tot això, amb un intercanvi constant de coneixements entre els professionals del centre i el professorat i alumnat que fa les estades, sense els quals la millora constant no seria possible.