Naturescola: ens convertim en anelladors/es per un dia!

Ahir va tenir lloc la segona activitat del projecte Naturescola: natura, societat i escola, amb la participació conjunta de l’alumnat de 4t de l’Escola de Flix i l’alumnat del CEE Jeroni de Moragas. Aquesta vegada, va ser a la Reserva Natural de Sebes, on ens vam convertir en anelladores i anelladors per un dia!

Al matí vam dur a terme una jornada d’anellament científic d’ocells a càrrec del nostre company i biòleg del Grup de Natura Freixe, Santiago Bateman, conjuntament amb la pràctica d’aprenentatge que duem a terme des del Cda de Flix que té per títol Petits anelladors I. Per acabar aquest gran dia, vam compartir una agradable estona d’esbarjo i dinar i, finalment vam acabar amb un taller de construcció de caixes niu.

Aquestes caixes niu són una donació que fem des del Cda de Flix al CEE Jeroni de Moragas per tal que els diners de la seva venta, puguin repercutir directament a la gran tasca que duen a terme amb tots els projectes, que tenen engegats amb el seu alumnat del centre. Res més, d’aquí poc tindrem la traca final amb l’estada de tres dies que durem a terme amb ells/es, ja gairebé hi som!

Aquí us deixem algunes imatges del dia que vam compartir.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *