‘Lo riu ens mou’ participem en aquest projecte ebrenc.

Avui hem mantingut la primera trobada conjuntament amb els companys del Cda del Delta de l’Ebre i dos representants del Projecte ‘Lo riu ens mou’, impulsat des de la Representació Territorial de l’Esport a les Terres de l’Ebre. Busca promoure l’esport, la història, la cultura i la navegació pel riu entre l’alumnat de primària.

La primera fase d’aquest projecte serà una activitat amb llaüts per 800 alumnes d’una quarantena de centres, de sisè de primària de la Ribera d’Ebre i el Baix Ebre. En els pròxims cursos està previst incorporar alumnes del Baix Ebre sud, el Montsià i dels centres educatius propers a la costa i els embassaments.

Es repartiran entre els trams Garcia-Móra d’Ebre/Móra la Nova; Benissanet/Ginestar-Miravet; Tivenys-Aldover; Tortosa-Campredó i Port de l’Ametlla de Mar-Port Natural L’Estany Gras.

Des de la secció de serveis educatius, el Cda de Flix conjuntament amb el nostres companys del Cda del Delta de l’Ebre, hem estat convidats a crear el material didàctic que complementi l’activitat de baixada amb embarcacions, i que estigui a disposició dels centres educatius participants dins als nostres espais virtuals d’aprenentatge presents als nostres Nodes. Avui donem el tret de sortida a partir dels objectius d’aprenentatge que hem definit i repartit entre nosaltres.