Celebrem el Dia Mundial de l’Educació Ambiental!

Tal i com venim fent any rere any, hem celebrat el Dia Munidal de l’Educació Ambiental amb l’alumnat de 6è de l’Escola de Flix, aprofitant el marc del Projecte Compartit Benvingudes al regne animal!. El projecte, gràcies a la interacció amb l’espai natural, posa de manifest la importància de conèixer les funcions vitals dels animals i el medi, així com les interaccions entre humans i animals, on a partir de la força que atorga el coneixement, poder crear opinió i consciència en l’alumnat de la situació actual que sofrim al nostre territori. Seguint exemple del cèlebre Nelson Mandela, des del Cda volem contribuir amb el nostre granet de sorra en fer que “l’educació sigui l’arma més poderosa per canviar el món”.