III Jornada anual Educació 360 a les Terres de l’Ebre

El passat dissabte 23 d’octubre a l’Escola i Centre Professional de Música La Lira Ampostina, va tenir lloc la III Jornada anual d’Educació 360 a les Terres de l’Ebre. Una jornada que portava per títol La qualitat de les experiències educatives amb visió 360, una jornada molt especial perquè es recuperava el format presencial i, que va ser un gran dia pel retrobament, per compartir iniciatives i per a continuar copsant la gran feina amb mirada 360 que s’està fent al territori, des de les entitats, agents diversos i els centres educatius, buscant acostar els espais d’aprenentatge formal i no formal dels nostres alumnes, cercant fórmules efectives i creatives que vetllin per l’equitat i la igualtat d’oportunitats.

Destacar la gran organització duta a terme pels membres de la Xarxa Territorial E360 a les Terres de l’Ebre i, un cop més, la participació dels nostres companys/es de l’Escola Enric Grau i Fontseré de Flix, visibilitzant la feina del Grup de treball comarcal: L’educació 360 a les escoles de la Ribera d’Ebre, i amb els quals vam tenir el plaer de compartir aquest gran dia. Sinó hi vau poder ser-hi presents enguany, no us perdeu la propera, de ben segur que no us deixarà indiferents i sobretot, potser us planteja un horitzó que a dia d’avui no contempleu. Animeu-vos!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *