Construïm plegats el futur projecte compartit per a cicle superior!

A raó de la bona acceptació rebuda, per totes les parts participants en la prova pilot que hem dut a terme al llarg d’aquest curs amb cinc centres de la comarca, l’equip educatiu, hem cregut oportú començar a rumiar i plantejar el següent projecte compartit que volem implementar: Benvingudes al regne animal, aquest dirigit a alumnat de 6è. Després del procés de reflexió pertinent, vam decidir dissenyar una mostra de materials didàctics diversos per a emmarcar les pràctiques d’aprenentatge curriculars que hi haurà i, mantenir l’estructura que tenen els altres dos projectes compartits provats enguany. Està clar que ha estat un disseny molt obert, i en el qual hem necessitat de la participació de dos centres per tal de poder realitzar aquest tastet previ a la prova pilot que volem engegar el proper curs.

Aquests dos dies ens han resultat molt profitosos, per tal de poder copsar com funcionen els materials didàctics a partir de la pròpia interacció de l’alumnat amb els mateixos i, recollir valuoses impressions i consideracions que ens han transmès, per tal de continuar avançant amb el disseny que volem oferir el curs vinent. Volem agrair la participació de l’alumnat de 6è de l’Escola Sant Agustí de Riba-roja d’Ebre i de l’Escola Sant Miquel, moltes gràcies!!!