Celebrem el Dia mundial de l’educació ambiental

Avui 26 de gener, es celebra el Dia mundial de l’educació ambiental amb el propòsit de conscienciar la ciutadania perquè conservi i protegeixi el medi ambient amb la realització d’accions i activitats. El CdA de Flix juntament amb el Grup de Natura Freixe hem organitzat  i implementat una activitat sobre el consum d’aigua domèstic amb els alumnes de 2n de primària de l’escola Enric Grau i Fontserè de Flix.

Hem començat amb la visualització del conte “El viatge de la gota Zoe”, un dels productes finals del projecte compartit la Salut de l’aigua, dels alumnes de 2n de l’escola Sant Miquel d’Ascó. Per acabar, hem realitzat una dinàmica en grups on hem analitzat situacions quotidianes en relació al consum d’aigua domèstic gràcies a l’experimentació viscuda. Moltes gràcies a tots els implicats per fer-ho possible. Salut i natura!