Generem connexions 360 per l’equitat educativa a les Terres de l’Ebre

Avui hem assistit a la Jornada online Generem connexions 360 per l’equitat educativa a les Terres de l’Ebre. Allí hem pogut observar un seguit d’experiències educatives de tot el territori, des de la inclusió i l’equitat, totes molt enriquidores i inspiradores. Volem fer-nos ressò de l’experiència local Un confinament amb mirada 360, encapçalada per l’Escola de Flix i amb la participació comunitària de la nostra població, i transmetre el nostre sincer agraïment a la gran tasca realitzada pel conjunt del claustre de l’escola, on en moments molt complicats, que van dibuixar escenaris nous i complexos, van donar una resposta educativa necessària, creativa i inclusiva, a través de diverses iniciatives participatives, a famílies i alumnes de Flix. Finalment, volem felicitar a tota la Xarxa Territorial E360 a les Terres de l’Ebre, organitzadores i ponents, per la gran tasca realitzada en aquesta jornada!