Els alumnes del Batxillerat científic de l’institut Vallvera estudien les platges d’Empúries

Els alumnes de l’institut Vallvera, com tots els estudiants d’arreu de Catalunya, es varen veure confinats i sense poder assistir a classe, des del 13 de març del 2020 fins al final de curs. Escoles i instituts van començar el curs 20-21 sota l’amenaça de… Llegeix més»

Setmana Europea de Prevenció de Residus

Atenció!

s’apropa la setmana europea de prevenció de residus

És important que tots hi participem encara que sigui fent una petita acció:

• potser podem utilitzar menys envasos de plàstic en les nostres compres
      • potser és hora que fem servir aquelles bosses de tela que corren per casa
      • potser és un bon moment de plantejar-nos que no cal fer servir ampolles d’aigua individuals si podem fer servir una ampolla reutilitzable!
      • o potser és el moment d’agafar l’hàbit d’acabar per sempre embolicant l’entrepà amb paper de plata!
      • però, definitivament, és el moment que comencem a reciclar correctament!

Aquestes petites accions de cadascú de nosaltres seran de gran ajuda pel planeta.

Des del CdA Empúries us volem animar a treballar la prevenció de residus amb el vostre almnat i per això us passem uns materials que us poden ser d’utilitat.

Materials

Nusos mariners

Dins de l’activitats de Cales de L’Escala, enguany volem afegir una activitat per als alumnes, la d’aprendre a fer alguns nusos mariners. Tot i que són relativament fàcils de fer, als docents del CdA ens ha calgut una sessió amb un noi mariner, en Franc,… Llegeix més»

Torna la normalitat al CdA Empúries