QUI SOM I QUÈ FEM

Som un equip de tres docents amb llarga experiència a escoles i instituts amb il·lusió i ganes de donar a conèixer la gran riquesa històrica, natural i cultural del nostre entorn, als alumnes que ens visiten.

Som un servei educatiu de reforç curricular del Departament d’Educació. Oferim als centres docents la possibilitat de desenvolupar projectes de treball innovadors per a l’estudi i l’experimentació en un medi tan singular de Catalunya com és Empúries i els seus voltants.

La nostra oferta pedagògica fa un enfocament global i integrador al tractament dels diferents patrimonis (natural, històric i cultural), incidint en aspectes com adaptació al medi, sostenibilitat, patrimoni col·lectiu i paisatge cultural, i ens adaptem als  aprenentatges curriculars.

Atenem alumnes  de Primària, ESO i Batxillerat

Tenim tres modalitats d’activitats:

• SORTIDES d’un sol dia
  • ESTADES de 2 a 5 dies, en què l’alumnat s’allotja a l’alberg Empúries.
  • PROJECTES COMPARTITS amb els centres educatius.

Per veure totes les activitats que oferim cliqueu l’enllaç.

Torna a l’inici