Moment 1: Abans de venir al CdA

Les activitats que plantegem al CdA Empúries estan pensades per a ser incloses dins de la programació que cada centre porti a terme i no com a una activitat aïllada, desvinculada del treball curricular.

És important que abans de venir tingueu clar com voldreu relacionar l’activitat que sol·liciteu de fer al camp amb el vostre treball amb l’alumnat. Així mateix caldrà que realitzeu els TREBALLS PREVIS de les activitats que heu escollit, i que trobareu a la web en cada una de les activitats.

Després de la implementació de les activitats al CdA s’haurà de concloure amb un producte final, que es realitzarà ja de tornada al centre. És necessari que els alumnes sàpiguen amb antelació quin haurà de ser el seu treball posterior perquè d’aquesta manera aprofiten molt més la visita al camp.

Documentació necessària

La documentació que cal preparar és:

Full d’inscripció estades

Full d’inscripció sortides

El preu per les activitats al CdA és de 3€ per alumne per dia. Existeixen descomptes o gratuïtat per alguns casos especials.

Llistat dels alumnes i carnets de família nombrosa o monoparental si es vol accedir a les reduccions o descomptes (mireu document Preu Públic)

A la Trobada de coordinació us donarem una carpeta amb informació diversa, que aniria bé que la utilitzéssiu per posar tota la documentació i que  la portéssiu quan vingueu al camp amb els alumnes.

• TROBADA DE COORDINACIÓ  té la finalitat de conèixer millor el nostre servei i concretar tots els aspectes de la vostra estada i/o sortida, amb el CdA i l’Alberg d’Empúries. És molt important que hi assistiu, ja que d’això en depèn, en gran mesura, l’èxit de la sortida o l’estada.
  • COMUNICACIÓ AMB ELS CENTRES. Ens posarem en contacte amb vosaltres a través d’un correu electrònic i és molt important que la comunicació es faci amb un docent del centre que assisteixi a la sortida o estada al CdA.

Quan vingueu al Camp  no us oblideu la carpeta groga!!

Torna a Informació pels centres