Obert el període d’inscripció per estades i sortides als CdA’s i EdA’s de Catalunya (curs 2020-2021)

Benvolguts companys, Benvolgudes companyes

Ens plau anunciar-vos l’obertura, ahir dilluns, del període d’inscripció per a estades i sortides al CdA Empúries (i a la resta de Camps i Entorns d’Aprenentatge de Catalunya) per al proper curs 2020-2021. Després d’un curs tan atípic com l’actual, no cal que us diguem que ens fa molta il·lusió poder-vos atendre en algun moment del proper curs. Amb tot, com us podeu imaginar, la situació és incerta, i la materialització de les estades i sortides dependrà de l’evolució de la pandèmia. A més, com no podria ser d’una altra manera, en les nostres activitats haurem de respectar els mateixos grups estables amb els quals treballeu en els vostres centres d’origen. A més, és possible que les places de l’alberg es vegin dràsticament reduïdes per respectar el protocol de la distància social. Tot i així, us podem assegurar que farem tot el que estigui en les nostres mans per poder atendre els vostres alumnes en les millors condicions possibles, respectant sempre la normativa sanitària establerta en cada moment.

La inscripció es farà, com cada any, a través de l’aplicatiu CAMPS, al qual podeu accedir en aquest enllaç:

Com sempre, la inscripció l’ha de fer un membre de l’equip directiu (en el cas dels centres públics) i el director (en el cas dels centres concertats), per bé que, si no sou membres dels equips directius del vostre centre, algun membre d’aquest equip us pot tramitar una llicència perquè pugueu fer vosaltres mateixos/mateixes la inscripció.

Us informem, així mateix, que la inscripció romandrà oberta fins al 14 de setembre, i que la selecció final dels centres que atendrem es farà segons un barem que és públic i que podeu descarregar-vos del mateix aplicatiu CAMPS. En cap cas, el fet d’haver presentat la inscripció abans que un altre centre no dona cap mena de preferència a l’hora que us sigui assignada una estada o una sortida. Amb el retorn als centres, el dimarts 1 de setembre, us enviarem un recordatori d’aquest mateix missatge

Finalment i independentment dels grups estables, us recordem que el nombre màxim d’alumnes que podem atendre és de 45 (a raó de 15 alumnes per professional).

Si teniu algun dubte, ens podeu escriure a l’adreça electrònica del CdA: b7990605@xtec.cat. En principi, us contestarem quan tornem de vacances, l’1 de setembre.

Amb el desig d’una tornada ràpida a la normalitat, us enviem una salutació molt cordial i els nostres millors desitjos en aquest inici d’estiu.

Rosa, Xon i Eusebi

Alumnes de 1r d’ESO de l’institut Lluís Gonçaga ens porten la primavera als Aiguamolls de L’Empordà.

Aquest 2020 gairebé no hem tingut temperatures d’hivern, hi ha hagut temporals quan no tocava (recordem el devastador  temporal Glòria), alguns rèptils no han arribat a hivernar i les migracions d’aus s’han vist afectades. No és d’estranyar, doncs, que a finals de febrer ja es… Llegeix més»

L’escola Lacustària ens visita a Empúries

Els nens i nenes de 3r de l’escola Lacustària, de Llagostera, han vingut al CdA Empúries a experimentar a la platja i aprendre sobre la sorra de la platja i les petxines que hi trobem. D’on ve tanta sorra? Qui l’ha portat? Quins tipus de… Llegeix més»

L’Escola Ítaca de Manresa visita els aiguamolls de L’Empordà

Amb un xic de tramuntana i molt de sol, el dimecres dia 5 de febrer del 2020, arriben als aiguamolls les nenes i nens de 4t de primària de l’Escola Ítaca de Manresa. Serà el primer dels seus tres dies d’estada al Camp d’Aprenentatge.

Hem pogut veure moltíssims ocells: ànecs collverds, agrons, arpelles, cigonyes, bernats pescaires, xarxets, i un llarg etcètera. Ha estat un dia brillant, tant per les observacions, com pel clima i sobretot per la convivència amb aquestes vailetes i vailets de terra endins, que s’han comportat com a veritables ornitòlegs.

A la visita ens ha acompanyat el company jubilat, Càndid Miró, que a més. ha fet les fotos que us presentem.

Merci Càndid i merci nenes, nens i mestres de l’Escola Ítaca.