L’Escola Ítaca de Manresa visita els aiguamolls de L’Empordà

Amb un xic de tramuntana i molt de sol, el dimecres dia 5 de febrer del 2020, arriben als aiguamolls les nenes i nens de 4t de primària de l’Escola Ítaca de Manresa. Serà el primer dels seus tres dies d’estada al Camp d’Aprenentatge.

Hem pogut veure moltíssims ocells: ànecs collverds, agrons, arpelles, cigonyes, bernats pescaires, xarxets, i un llarg etcètera. Ha estat un dia brillant, tant per les observacions, com pel clima i sobretot per la convivència amb aquestes vailetes i vailets de terra endins, que s’han comportat com a veritables ornitòlegs.

A la visita ens ha acompanyat el company jubilat, Càndid Miró, que a més. ha fet les fotos que us presentem.

Merci Càndid i merci nenes, nens i mestres de l’Escola Ítaca.

El CdAEmpúries amb Fridays For Future

El CdAEmpúries ha participat a Sant Joan de les Abadesses a la jornada reivindicativa contra el canvi climàtic. L’activitat ha estat organitzada per l’institut-escola Mestre Andreu, juntament amb el Centre d’Educació Ambiental de l’Alt Ter, en el context de la campanya “Fridays for Future”. L’activitat… Llegeix més»

Trobades de coordinació

Us recordem que les trobades de coordinació seran:
Per a les ESTADES:

• Estades del primer trimestre: divendres 6 de setembre (de 10h a 14h).
  • Estades del segon i tercer trimestres: dimecres 20 de setembre (de 10h a 14h).

Per a les SORTIDES: dijous 5 de setembre a les 10 h