Als Aiguamolls, amb l’escola Maria Pagès, d’Ordis

El proppassat 20 d’octubre vam visitar els Aiguamolls de l’Empordà amb els alumnes de l’escola Maria Pagès, d’Ordis. Era el primer cop que ho tornàvem des del passat mes de març. La il·lusió dels alumnes no va ser, doncs, menor que la nostra.

Una sortida esplèndida en tots els sentits: per la quantitat i varietat d’ocells que vam veure i per l’interès tant dels alumnes com dels mestres acompanyants. Moltes gràcies a tots, doncs, per aquesta visita, que va ser un autèntic regal d’inici de curs i de retorn a la normalitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *