Torna la normalitat al CdA Empúries

Després de sis mesos de confinament, la tan anhelada normalitat ha tornat al nostre centre, gràcies als alumnes de l’institut Ramon Muntaner i el de Santa Coloma de Farners, que aquest principi d’octubre han seguit l’itinerari literari La paraula en el vent a la ciutat grega i romana d’Empúries.

Només les mascaretes i el gel hidroalcohòlic ens recordaven que no podem baixar la guàrdia. Per sort, l’interès dels alumnes per conèixer les nostres arrels grecoromanes no ha minvat gens ni mica, i ens ha fet concebre esperances que aviat aquesta pandèmia sigui historia. Confiem que ells hagin gaudit amb una sortida que era, també en el seu cas, un retorn a la normalitat. El seu optimiste i la seva vitalitat són, ara per ara, el millor antídot davant del desànim.

Gràcies, alumnes i professores, per haver-nos ajudat a donar sentit a la nostra feina en un lloc tam emblematic com Empúries, davant d’un mar blavíssim, com el que portà les naus dels Foceus a terres catalanes fa més de vint-i-cinc segles.

Heus ací dues fotos per al record.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *