El reptes previs de l’alumnat de sisè de l’Escola Timbaler del Bruc (Barcelona)

Aquesta tardor, els nois i noies de sisè de l’Escola Timbaler del Bruc de Barcelona i els seus mestres s’han proposat aprendre meteorologia. L’alumnat escull el lema: “Meteoròlegs i meteoròlogues en acció“. El Camp d’Aprenentatge Can Santoi està al seu costat per ajudar-los. Ens expliquen que, previ al nostre taller Quin temps fa? , han simulat tornados en un pot amb aigua, construït penells, mesurat temperatures durant unes setmanes, s’han fixat en els núvols i els vents i han après a diferenciar temps de clima. Ens ho han volgut explicar abans de compartir els tallers a la pròpia escola el dia 20 de desembre de 2021. Les activitats ens ha permès que els nois i noies de sisè hagin après a saber comunicació audiovisual de la previsió del temps.

.