JORNADES DE CLOENDA DEL PROJECTE DE PRIMÀRIA EXPLIQUEM EL BARRI

Els dies 12, 14 i 15 de març hem dut a terme les jornades de cloenda del projecte de primària “Expliquem el barri” a l’auditori de l’alberg Barcelona Xanascat.

L’alumnat de cicle superior dels diversos centres participants van exposar el treball realitzat al llarg del projecte, des del mes de setembre fins el març, i les conclusions a les quals han arribat.

Un fort agraïment per la participació i implicació de l’alumnat i el professorat dels centres participants, us mostrem el treball final a través de les presentacions que van dur a terme:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *