Valoracions d’estades

Avaluació per part del professorat

Un cop finalitzada l’estada al Camp d’Aprenentatge i d’haver realitzat els treballs posteriors amb els alumnes al vostre centre, cal que valoreu com ha anat tot plegat. En previsió de possibles oblits, us enviarem un correu electrònic uns dies després de l’estada per fer-vos-en memòria.

Hem creat formularis a “Google Drive” per a completar les vostres valoracions. Cal contestar tots els camps amb asterisc (*) i al final clicar el botó “envia”. Completeu una sola enquesta de professors per a estada. Gràcies!

Accés al formulari de mostra

Aquest formulari és en format PDF perquè el pugueu visualitzar prèviament. L’enllaç al formulari el rebreu per correu electrònic un cop finalitzada l’estada.

Avaluació per part de l’alumnat

La sessió d’avaluació amb els alumnes està pensada per a fer-la al centre docent després de l’estada amb el Camp d’Aprenentatge i d’haver realitzat les activitats posteriors acordades. Les respostes són per equip de treball, no per a cada alumne/a de forma individual. Tenim dues modalitats de valoració en funció del nivell de l’alumnat:

• Valoracions per a primària

Enquesta d’avaluació amb formulari a “Google Drive” (us caldran ordinadors o tauletes amb connexió a internet). Una única valoració per cada equip de treball (no individual).

Accés al formulari de mostra

Aquest formulari és en format PDF perquè el pugueu visualitzar prèviament. L’enllaç al formulari el rebreu per correu electrònic un cop finalitzada l’estada i també us farem arribar l’enllaç amb codi QR.

• Valoracions per a secundària