Inscripció CdA de Barcelona

El període ordinari d’inscripció ja sigui per a estades, sortides i/o projectes compartits es realitza entre el 2 i el 31 de maig clicant al següent enllaç:

amb l’usuari i contrasenya corporatiu GICAR/ATRI. La direcció del centre, mitjançant l’aplicatiu GUAC, pot autoritzar el rol SOL·LICITANT de CAMPS als membres del claustre que consideri oportú.

Per a inscriure’s al Programa Compartit “Expliquem el barri”, només per a centres educatius de primària de la ciutat de Barcelona i amb caràcter plurianual, a més de fer-ho mitjançant CAMPS, el primer any de participació, cal també accedir a:

del Consorci d’Educació de Barcelona.

Inscripció fora de període

Per demanar sortides (un dia) o estades (més d’un dia) fora del període d’inscripció ordinari, podeu omplir el següent formulari.

Quotes

Quotes de les activitats d’ensenyament-aprenentatge (CdA):

• SORTIDA: activitat d’un dia (sense estada): 3 € per alumne
  • ESTADA: activitats en el marc d’una estada de dos a cinc dies (cal allotjament i manutenció): 3 € per alumne i dia

A la normativa es detalla el preu públic per a bonificacions i exempcions.

Normativa vigent: ORDRE ENS/163/2016, de 16 de juny, per la qual es crea el preu públic pel servei d’activitats d’ensenyament-aprenentatge als camps d’aprenentatge del Departament d’Ensenyament.

Quotes d’allotjament i manutenció especials pels Camps d’Aprenentatge aplicades per la Xarxa Jove d’Albergs de Catalunya (Xanascat):

Per a alumnes i els mestres que els acompanyen

• Pensió completa (allotjament i manutenció): 31,50 € /alumne i dia
  • Mitja pensió: 24,10 € /alumne i dia
  • Dormir i esmorzar: 14,50 € /alumne i dia
  • Àpat addicional (dinar o sopar): 10,20 € /alumne
  • Només dormir: 10,60 € /alumne i dia
  • El centre educatiu disposarà d’una gratuïtat per cada 20 alumnes

Per a grups d’universitaris o de mestres i professors en actiu també es disposa de quotes especials.

Podeu trobar tota l’informació actualitzada a: http://xanascat.gencat.cat/ca/programes/camps-i-entorns-daprenentatge