Allotjament

Quotes d’allotjament i manutenció especials pels Camps d’Aprenentatge aplicades per la Xarxa Jove d’Albergs de Catalunya:

• Pensió completa (allotjament i manutenció): 33,80 € /alumne o docent acompanyant. Per a l’alumnat de Primària aquest preu inclou el berenar.
  • Mitja pensió: 25,70 € /alumne o docent acompanyant.
  • Dormir i esmorzar: 15,10 € /alumne o docent acompanyant.
  • Àpat addicional (dinar o sopar): 10,90 € /alumne o docent acompanyant.

Podeu trobar tota la informació actualitzada a: http://xanascat.gencat.cat/ca/programes/camps-i-entorns-daprenentatge

Per a més informació consulteu la pàgina web de la XANASCAT relacionada amb l’alberg de Barcelona fent clic a la següent imatge:

Darrera actualització d’aquesta pàgina el 2 de setembre de 2023.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *