PROJECTE HUGOT AL BASTARENY

El riu Bastareny també ha format part del projecte “rius i rieres del Berguedà”. Els alumnes de 4t de l’escola Galceran de Pinós de Bagà, ajudants de l’Hugot, a petició seva van anar a fer una investigació al riu que passa pel seu poble.

Al riu hi van observar diferents aspectes de l’aigua, prendre mesures, i pescar macroinvertebrats. Per fer-ho van haver d’equipar-se per l’ocasió amb unes botes de riu. També vam observar l’entorn del riu i la vegetació que l’envolta.

A la tarda vam convertir la classe en un laboratori per continuar amb la investigació i poder determinar si el riu Bastareny compleix tots els requisits necessaris perquè hi puguin viure les truites de riu. I així poder explicar-li a l’Hugot que busca un lloc perquè hi puguin viure les seves amigues.

Aquí podeu veure algunes imatges de la investigació