AMB L’ESCOLA PATROCINI ACOMIADEM LES ESTADES DEL PRIMER TRIMESTRE

Amb les i els alumnes de cicle inicial de l’escola Patrocini de Cardona, acomiadem les estades d’aquest primer trimestre.

Amb una mica de retard respecte el que teníem previst, coses dels confinaments, aquest dimecres, dijous i divendres hem rebut la visita d’aquests nens i nenes de 1r i 2n.

Dimecres vam tenir un dia molt ple. A l’emoció del primer dia i al viatge amb l’autocar hi vam sumar l’excursió vins a la cova de la Tuta i la visita a les Fonts del Llobregat.

El segon dia també va ser bastant intents. Vam anar investigar com està l’aigua del riu Llobregat al seu pas per la Sala. La Lilit els hi havia fet un encàrrec i van haver de treballar de valent per donar-li resposta.

Finalment, abans de tornar cap a casa, vam aprofitar el matí per fer un itinerari per conèixer el bosc de la Sala i els animals i plantes que hi viuen.

Aquí els podeu veure en acció:

Fotos escola