LES ROQUES BLAVES

Hem començat la setmana amb una estada amb els alumnes de 3r de l’escola Les Roques Blaves d’Esparreguera.

Com que el primer dia començàvem amb moltes energies vam anar fins la cova de la Tuta a Castellar de n’Hug. Quina pujada! Després de dinar vam visitar les fonts del Llobregat i vam explicar una llegenda.

Dimarts, molt ben equipats, vam anar al riu. Vam identificar les principals espècies de vegetació de ribera, prendre mesures, observar diferents aspectes del riu i agafar macroinvertebtrats que a la tarda vam identificar i ens van ajudar a saber si l’aigua estava molt neta.

Dimecres al matí, vam fer un itinerari d’orientació per conèixer el bosc de la Sala. I després de dinar ja va ser hora de tornar cap a casa.

Ens ho hem passat molt bé amb tots vosaltres!

Instagram escola