ELS ALUMNES DE LA ZER DEL SOLSONÈS VISITEN EL BERGUEDÀ

Aquest dimecres, dijous i divendres han vingut a fer estada al nostre camp els alumnes de cicle mitjà de la ZER Solsonès. En aquesta ZER hi ha alumnes de l’escola Aiguadora de Navès, de l’escola d’Àrdevol, de  l’escola de la Coma, de l’escola de Freixinet, de l’escola de Lladurs, de l’escola de Llobera i de l’escola de Sant Cimenç.

Amb la companyia del bon temps, després d’esmorzar al poble da castellar de n’Hug, vam anar cap a la cova de la Tuta. La pujada no va ser cap impediment per poder arribar-hi. A la tarda vam fer visita obligatòria a Castellar de n’Hug: les fonts del Llobregat.

El dijous el vam dedicar a ajudar la Lilit. Teníem una missió i havíem de fer una investigació important. Després d’equipar-nos per l’ocasió i anar al riu vam poder observar diferents aspectes del riu i el seu entorn. I a la tarda vam poder determinar la qualitat de l’aigua que era un dels nostres objectius.

Finalment avui hem acabat l’estada fent un itinerari d’orientació pel bosc de la Sala. Per grups, amb brúixoles i GPS han pogut fer aquest itinerari per identificar rastres d’animals, tipus de vegetació i altres elements del bosc.

Nois i nois us felicitem per la feina feta aquests tres dies!