BOLETS AL BAIX BERGUEDÀ

Aquest dilluns hem anat a l’escola Sant Martí de Puig-reig a fer una activitat de bolets amb els alumnes de 5è i 6è de primària.

Hem marxat cap al bosc de les Comes. Pel camí hem fet algunes parades que ens han fer ser poc optimistes. Després d’esmorzar hem anat a una zona una mica més ombrívola i humida i allà hem pogut trobar uns quants bolets, fins i tot alguns rovellons, camagrocs o fredolics.

A la tarda hem passat una presentació i hem parlat dels bolets i els fongs. Què són i quina feina i fan al bosc.

Després els hem identificat, classificat segons si són comestibles o no, i els hem observat amb lupes binoculars i fotografiat amb el Dino-Lite.

Ara ja sou uns boletaires experts!