LA VEGETACIÓ DE SANT MARC

Aquest matí, amb els alumnes de cicle inicial de l’escola Sant Marc de Bassacs a Gironella, hem fet una activitat de vegetació.

Per grups i amb l’ajuda d’un herbari, han hagut d’identificar les principals espècies d’arbres, arbusts i lianes de la zona senyalitzades amb uns cartells dissenyats per fer l’activitat. Un cop identificades havien d’enganxar la corresponent fulla en una làmina d’un bosc i associar-hi algun ús que les persones en puguem fer d’aquestes plantes en cas que hi hagués l’adhesiu corresponent. També hi havien d’escriure el nom.