FES UN CLIC AL RIU. TREBALL POSTERIOR (PLA DEL PUIG)

L’escola Pla del Puig de Sant Fruitós de Bages va venir a fer estada amb nosaltres el passat mes de març, però l’alumnat de 3r i 4rt de primària no han parat durant aquest tercer trimestre i han treballat de valent per continuar la feina feta al Berguedà. Després d’haver analitzat la qualitat de l’aigua del Llobregat pel seu pas per la Sala, han fet un estudi de la qualitat del mateix riu, però al curs mitjà, al costat de la seva escola, fins a Sant Benet de Bages, on van fer l’activitat “Fes un clic al riu”.  Aquest ha estat el resum de la seva feina: