ESCOLA PRAT DE LA MANTA

Els alumnes de 6è de l’escola Prat de la Manta de l’Hospitalet de Llobregat han vingut a fer una estada de 4 dies amb nosaltres.

Després d’uns dies de forta calor, dimarts, van arribar amb un temps una mica inestable i l’amenaça de pluges. Vam trobar-nos a Maçaners, tot i que el Pedraforca se’ns anava amagant i deixant veure, vam poder fer tota l’activitat. Fins i tot baixar caminant fins a Saldes després de dinar davant del refugi Lluís Estasen.

Dimecres vam fer la investigació de la qualitat de l’aigua del riu Llobregat.

Dijous, amb autocar vam anar fins al coll de la Creueta. Des d’allà vam baixar caminat fins la cova de la Tuta. Vam dinar i vam passar per  Castellar de n’Hug per anar a visitar les fonts del Llobregat.

Divendres, quart i últim dia de l’estada, vam fer un itinerari d’orientació pel bosc de la Sala per grups i amb brúixoles i GPS. Aquest itinerari ens va servir per conèixer les principals espècies de plantes i animals que viuen a l’entorn de la casa.