LA COLÒNIA TÈXTIL DE CAL ROSAL

Aquest dimecres al matí, tal i com ja vam fer el curs passat, vam fer una activitat de les colònies tèxtils amb les i els alumnes de P6 de l’escola Sant Joan de Berga. Aquesta activitat la vam fer a  Cal Rosal i els alumnes van venir caminant des de Berga.

L’activitat la vam fer per grups, 10 grups en total. Cada grup tenia un GPS i un mapa de suport. Aquests tenien 12 punts marcats, amb els corresponents punts d’interès sobre diferents elements de la colònia. Havien d’anar a cadascun d’aquest punts on hi havia  penjat un cartell.  A cada cartell hi havia un repte que havien de resoldre en un full de respostes que també portava cada grup.

Després d’una bona estona descobrint l’antiga colònia tèxtil i resolent els diferents reptes plantejats tots els grups van anar arribant i vam tancat l’activitat amb una posada en comú de les diferents respostes a cada repte plantejat.