ITINERARIS DEL PROJECTE ENTORN: MOLÍ DE BELLÚS

Ahir vam iniciar els itineraris del projecte “Coneix l’entorn del meu poble” del curs 2021-2022.

Ho vam fer amb els alumnes de 5è de l’escola de Gironella.

L’itinerari d’uns 10 km aproximadament va començar a l’escola i ens vam dirigir cap a l’Ametlla de Casserres. Allà vam agafar el corriol que va resseguint la riera de les Febres o de Graugés. En aquest tram vam podem veure dos salts d’aigua ben congelats. Després d’esmorzar vam arribar fins al Molí de Bellús. Allà el Pep Sánchez ens va explicar com funcionaven els molins en general i que aquest  en concret  tenia la particularitat de tenir  un aqüeducte entre el molí i la resclosa on obtenien l’aigua.

Després d’aquestes explicacions tan interessants vam dinar i jugar una mica aprofitant l’entorn que teníem i el bon temps que ens va fer durant tot el dia. Vam continuar l’itinerari passant de nou pel Molí  de Bellús. I des d’aquí la tornada la vam fer per un corriol diferent del de l’anada que ens va portar novament a l’Ametlla de Casserres i  novament a l’escola.

Aquí en podeu veure algunes imatges: