1a SESSIÓ PRESENCIAL DEL PROJECTE ENTORN 21-22

Aquesta setmana comencem les activitats presencials del projecte “Coneix l’entorn del meu poble”  2021-2022.

Els primers a fer l’activitat seran els alumnes de 5è de l’escola de Gironella.  Continuarem amb els alumnes de cicle superior de l’escola Princesa Làscaris de Casserres i acabarem aquesta primera activitat amb els alumnes de 6è de l’escola Galceran de Pinós de Bagà.

En aquesta primera sessió  marquem l’itinerari que prèviament han dissenyat a l’escola amb el programa Land. Creem el track i el guardem per utilitzar-lo com a guia el dia de la sortida. També fem una pràctica per veure com funciona el GPS amagant i buscant objectes. I practiquem amb les càmeres de fotos i de vídeo per així poder-les utilitzar de la millor manera quan anem a fer els diferents itineraris dissenyats.

IMATGES ENTORN 1 CURS 21-22

CLICA DAMUNT LA IMATGE PER VEURE'N MÉS