ESCOLA ROQUES BLAVES

Vam acabar la setmana amb una segona estada que va estar a la Sala de dimecres fins divendres. Van ser els nens i nenes de P3 de l’escola Roques Blaves d’Esparreguera.

Com que són molt valentes i valents i el dia ens va acompanyar, dimecres vam anar cap a la cova de la Tuta! Vam dinar ben amunt i després vam baixa cap a Castellar de n’Hug i vam seguir fins a les fonts del Llobregat!

Dijous vam tornar al riu, però aquesta vegada una mica més avall i amb la companyia d’una pluja fina que ens va acompanyar fins a l’hora de dinar. Tenien una feina molt important a fer i un enigma per resoldre. Després d’un intens treball que va durar matí i tarda, van poder obtenir els resultat necessaris i les conclusions que els hi feien falta per poder donar resposta a aquest enigma!

Divendres vam acabar l’estada amb una activat d’orientació amb brúixola per tal de conèixer el bosc de la Sala i la vegetació i animals que hi viuen!

Van ser tres dies de descoberta, diversió i emocions!