ESCOLA BELLPUIG

Hem començat la setmana amb la visita dels i les alumnes de cicle inicial de l’escola Bellpuig de Sant Julià de Vilatorta que han vingut a fer una estada de 2 dies al nostre camp d’aprenentatge.

Dilluns vam trobar-nos a Castellar de n’Hug. Vam poder veure com és un poble de muntanya i observar-ne el paisatge. També vam poder fer una visita al museu del pastor. Després de dinar vam anar cap a les fonts del Llobregat i els vam explicar la seva formació a partir d’una llegenda.

Dimarts vam equipar-nos bé, amb botes i tot, i vam anar cap al riu a resoldre el problema que tenia la Lilit amb unes amigues seves!

I fins aquí la vostra estada! Molt contents d’haver passat aquests dos dies amb vosaltres!