ESCOLA ORLANDAI

Reprenem les estades i la primera que tenim aquest trimestre és la dels alumnes de cicle mitjà de l’escola Orlandai de Barcelona.

Aquests alumnes volen aprofitar el màxim la seva estada a l’Alt Berguedà i ens han vingut a veure 5 dies, tota la setmana sencera!

El primer dia ens vam trobar a Castellar de n’Hug. Vam pujar a la cova de la Tuta i visitar les fonts del Llobregat.

Dimarts va ser el torn de l’estudi del riu. Tenien una importat tasca a fer. La Lilit els havia encarregat una investigació i havien de saber quina qualitat tenia l’aigua per saber si hi podien viure unes amigues seves.

Dimecres vam fer  l’estudi del paisatge del Pedraforca. Primer des de del mirador de Maçaners i després des del mirador de Gresolet. Vam fer una pausa per dinar, a tocar del refugi Lluís Estasen i vam acabar l’activitat baixant caminant fins a Saldes.

El dijous al matí, per grups, vam fer un itinerari amb brúixola i GPS per conèixer el bosc de la Sala.

A la tarda vam fer el breakout: “El tresor de la Lilit”. Sort que la gran majoria d’enigmes a resoldre eren d’interior perquè durant una estona ens va venir a visitar la pluja!

I avui divendres, després d’una llarga i intensa setmana pel Berguedà, és hora de tornar cap a casa!