2a SORTIDA PROJECTE BOSCOS DEL BERGUEDÀ

Divendres de la setmana passada, amb els alumnes de cicle inicial de l’escola Sant Llorenç de Guardiola de Berguedà, vam fer la segona sortida al bosc del projecte compartit “Boscos del Berguedà”.

En aquesta segona sortida, amb els alumnes de la classe dels exploradors, hem identificat les  plantes més representatives del bosc de Caballera: arbres, arbusts i lianes.  Hem recollit totes les espècies identificades en un quadern, amb el dibuix de la fulla i les fotos de cada planta. També hem identificat alguns rastres que hem trobat i els hem recollit a la part corresponent del quadern.

Properament serà el torn dels alumnes de 2n de l’escola de Gironella.

SORTIDA GUARDIOLA:

SORTIDA GIRONELLA: