CLOENDA PROJECTE ENTORN

Ahir, com a cloenda del projecte: “Coneix l’entorn del meu poble”, vam realitzar una trobada amb tots els alumnes participants. Els alumnes de cicle superior de l’escola Princesa Làscaris de Casserres, els alumnes de 6è de l’escola Galceran de Pinós de Bagà i els alumnes de 5è de l’escola de Gironella.

Aquesta trobada va tenir com a amfitrions els alumnes de Casserres. A les 9 del matí els nens i nenes de Bagà van sortir amb autobús direcció a Gironella. Allà vam recollir els nens i nenes de 5è de l’escola de Gironella i es van dirigir cap a Casserres.

A l’escola de Casserres ja els esperaven els alumnes de cicle superior. Després d’unes primeres  salutacions, des d’allà, tot caminant vam anar fins a l’alzina dels Colls. Un lloc emblemàtic per a tots els casserrencs i casserrenques. Aquí ens vam presentar  així ens vam anar coneixent mica en mica i vam esmorzar tots junts.

Des d’aquí vam anar fins a les roques de la Madrona. Allà, per grups, vam fer una activitat d’orientació amb  GPS. Un cop acabada  l’activitat ja va ser hora de dinar amb sol primaveral. Després ja només  va quedar temps per jugar una miqueta i acomiadar-nos!

La jornada va anar molt bé. Els alumnes van poder conèixer llocs nous de la comarca, van  gaudir d’una bona experiència  i sobretot van marxar amb noves amistats!

Aquí us deixem algunes imatges: