ESCOLA JOAQUIM SALARICH

Aquest final de setmana, dijous i divendres, hem tingut fent estada amb nosaltres els alumnes de 4t de l’escola Joaquim Salarich de Vic.

Han sigut només 2 dies però molt intensos.

El primer dia ens vam trobar a Maçaneres, al mirador del Pedraforca, per explicar la seva forma a partir d’una llegenda i una maqueta. Per grups vam observar el paisatge i omplir una pissarra magnètica amb els principals elements que el formen. Després vam anar cap al mirador de Gresolet a escoltar i sentir el paisatge. Van anar cap al refugi a dinar i vam baixar cap a Saldes caminat. Pel camí vam collir bolets i dels bons, vam observar la vegetació i ens vam orientar per grups tot seguint les marques del PR.

Avui hem anat al riu. I així poder respondre a la Lilit a partir de la investigació que han fet i que els ha permès determinar la qualitat de l’aigua del Llobregat als seu pas per la Sala.

Ens ho em passat molt bé! A reveure nens i nenes!!!!