DE L’HOSPITALET DE LLOBREGAT AL NAIXEMENT DEL LLOBREGAT

Aquesta setmana comencem amb l’estada dels alumnes de 3r i 4t de l’escola Sant Josep el Pi de l’Hospitalet de Llobregat.

Dilluns ens vam trobar a Castellar de n’Hug per anar cap a la cova de la Tuta al matí i a les fonts del Llobregat a la tarda.

Dimarts va ser el torn de l’estudi del riu Llobregat i de dur a terme l’encàrrec que els hi havia fet la Lilit. Van fer un treball d’investigació fantàstic. Com es nota que hi havia molts científics i científiques, que és així com es diu la classe de 3r!

Finalment hem acabat l’estada amb l’itinerari pel bosc de la Sala, per grups amb brúixola i GPS, per tal de conèixer les  espècies de vegetació més característiques de la zona i també identificar diferents rastres d’animals.