A LA TUTA AMB ELS ALUMNES DE GIRONELLA I AVIÀ!

Aquest començament de setmana hem anat a la cova de la Tuta i a les fonts del Llobregat amb els alumnes de 3r i 4t de l’escola de Gironella (dilluns) i amb els de 4t de l’escola Santa Maria d’Avià (dimarts).

Després de trobar-nos a Castellar de n’Hug hem començat a pujar a la cova observant diferents aspectes de l’entorn i el paisatge. Després de veure la cova per dins hem dinat i cap a les fonts del Llobregat. Una vegada vistes les font hem explicat una llegenda per saber d’on surt i què és l’aigua que hi ha.

Moltes gràcies nois i noies! Ens ho hem passat molt bé amb tots vosaltres!

FOTOS ESCOLA DE GIRONELLA :

FOTOS ESCOLA D’AVIÀ: